اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال از بازی خارج تهران انصراف می‌دهد

  • کد خبر: ۱۸۸۸۱۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
استقلال از بازی خارج تهران انصراف می‌دهد
هزینه گزاف برگزاری بازی خارج از تهران باعث شده تا مدیران این باشگاه با طرح برگزاری بازی در یکی از شهر‌های مشهد یا اهواز مخالفت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چنانچه برگزاری بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی به دلیل ترمیم چمن منتفی شود، باشگاه استقلال ترجیح می‌دهد در همین تهران میزبان رقبا باشد.

در روز‌های گذشته مباحثی درباره درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری بازی‌های خود در یکی از شهر‌های مشهد یا تهران مطرح شده بود، اما در جلسه‌ای که میان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد، به این نتیجه رسیدند که برگزاری بازی جایی خارج از تهران به جز ضرر مالی و خستگی نتیجه دیگری برای این تیم به همراه نخواهد داشت.


طی برآوردی که شده هزینه اسکان و اجاره ورزشگاه در شرایط فعلی که باشگاه استقلال در پرداخت حقوق بازیکنان خود را مشکل مواجه است و هنوز نتوانسته حقوق باقی مانده فصل پیش را تسویه کند، برای استقلال بسیار گران تمام خواهد شد و آبی‌ها ترجیح می‌دهند در یکی از ورزشگاه‌های کوچک تهران میزبان رقبای خود باشند.

در روز‌های گذشته گفته شد استقلال ابتدا شهر مشهد را برای میزبانی از رقبای خود معرفی کرده و بعد از آن صحبت از حضور در خوزستان شد، اما بررسی فنی این موضوع منجر به منتفی شدن آن شد چرا که استقلالی‌ها نمی‌خواهند هزینه گزاف مالی به گردن‌شان بیفتد و به دنبال بازی در ورزشگاه‌های موجود در تهران خواهند بود.

البته هنوز موضوع لغو برگزاری بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی به تصویب نرسیده و ممکن است انتقال بازی‌های استقلال به ورزشگاه دیگر به ماه‌های آتی موکول گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->